Mnoho užitečných informací najdete také v našem BLOGU. Technické dotazy: Bedřich Ellmrich, +420 608 982 007

Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Obal zásilky, kterou přebíráte od přepravce, prosím pečlivě zkontrolujte. Obsah zásilky zkontrolujte nejpozději do dvou dnů od přijetí.

Pokud zjistíte poškození obalu zásilky nebo jeho zdeformování:

a) vždy požadujte po dopravci zápis do přepravního listu - sepsání protokolu. Bez tohoto zápisu nebude brán zřetel na pozdější reklamace poškození zásilky přepraní službou. A následně nás kontaktujte na +420 775 982 007 nebo emailem eshop@kolorant.cz.
b) zásilku nepřebírejte a požadujte po přepravci zápis do přepravního listu
c) pokud zásilku převezmete, zásilku rozbalte za přítomnosti dopravce a přesvědčte se, že je zboží v pořádku

Pro jakékoliv další dotazy nás kontaktujte na telefonním čísle +420 736 759 793 nebo emailem eshop@kolorant.cz.